Post by chastatigarre on Mar 15, 2022 1:05:27 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ She Sees Red - Interactive Thriller ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ She Sees Red - Interactive Thriller IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode flere primogems ▞▞▞
▞▞▞ She Sees Red - Interactive Thriller 2022 version ▞▞▞
fint sinn spill
Kan se ut til å være litt lengre, men generelt anstendig verdt et spill
Godt gjort, det var litt underlig for amerikansk kultur tror jeg, men det ble gjort på en kul måte. Historien var underholdende og skuespillerne gjorde det bra. Jeg spilte gjennom 3 ganger og endret valg hver gang. 3 var omtrent alt jeg kunne gjøre. Bra gjort
Den fryser etter førstevalget og når spillet fryser kan du ikke gjøre annet enn å slå av appen.
Mye bedre enn det jeg hadde forventet. Flott kinematografi med god historie og skuespill. Engelsk stemmeskuespill var spektakulært.
Jeg kan ikke gi den 5 på grunn av videoproblemet,' men for de som leser kan du lagre og avslutte og deretter fortsette og videoen kommer tilbake. Bortsett fra det er dette helt spektakulært. Jeg er stolt over arbeidet ditt. Bra gjort. 👏👏👏👊
Det er forbløffende. Jeg kan ikke sette ord på dette for å beskrive hvor fantastisk dette var.
Eksepsjonelle spillet!
Jeg elsker dette så mye at jeg vil ha mer å se håper snart jeg virkelig elsker dette ristarbeidet
Uventede plott. Smart og spenning.
Dette er et interaktivt spill og det er bedre enn de fleste jeg har spilt. Jeg anbefaler dette spillet på det sterkeste.
Bra for prisen. Opp til standarden. Mer enn nok. 🙂
Imponerende idé, kan du lage det samme for filmen Gameover(bollywood)-filmen, det er også sånn at du trenger noen redigeringer det er alt😎
Lyd og undertekster stemmer ikke, og mange kampscener hopper over av seg selv. Jeg kastet bort pengene mine på dette spillet 👎
She Sees Red - interaktif gerilim filmi Macera Oyunları eey
Ikke en fan. Skuespillet var forferdelig. Konklusjonene etterforskeren gjør er latterlige. Jeg fant meg selv i å sovne. Glad jeg fikk det rabattert.
Hei elsker dette spillet, jeg vil ha mer som dette.
Interessant plot med ekte karakterer, med flott skuespill. Jeg får lyst til å se en film.
bra spill
She Sees Red Cabaran uezd
Jeg liker veldig godt grafikken og at det er ulike valg som styrer retningen i spillet. Helt fra starten hadde jeg problemer med at skjermen min ble mørk - ingen video, bare undertekster og lyd. Jeg måtte stenge den helt og åpne igjen for at videoen skulle vises. Men det fortsatte å skje. Jeg er fortsatt på første scene, så jeg har en følelse av at dette problemet vil fortsette gjennom hele spillet. Jeg betalte for det og vil sannsynligvis måtte avinstallere. Jeg føler meg bedre etter å ha sett anmeldelser som har det samme problemet
veldig bra
* Spoiler * Stor opplevelse å spille denne filmen. Sti til framing buisnessman i å ha drept sin familiemedlem .. eller taper pust på å gjøre det. Det må bli sett minst to ganger for å få orden på .. Egentlig, hvis det var et TV-show episode jeg vil rangere den på 8 / 10. engelsk med bredt utvalg av undertekster, og russiske krydder alle opp. Det forteller meg hvordan fokus på ønsket endelige utfallet, drevet holdning og uten å nøle spiller ut, og at vi kan lage våre alternativer for å gjøre de beste valgene oppnå målene.
Konseptet er originalt det er ekstremt underholdende godt gjennomtenkt plott er veldig veldig bra jeg anbefaler dette til alle
Så langt er det blitt jobbet kjempebra på min tablet. Historien er veldig bra, stunts var fantastisk, og valgene er ganske suspenseful. En klage jeg har, er at det er for kort. Men på samme tur, kan jeg forstå. Dette ser ut som et stort budsjett prosjekt, den typen du se filmer og tv. Det er ikke en billig produksjon på noen måte. Jeg håper å se mer fra disse utviklerne, enten continuence av denne historien, eller en ny helt. Forhåpentligvis lenger på historien / materiale og like interessant.
Хорошая игра, но довольно короткая.
She Sees Red Cabaran uezd
Jeg liker å velge ditt eget eventyraspekt av spillet
Werwölfe Vollmondnacht Kort erp
Jeg liker spillet, men Android-appen er litt ustabil. Selv når du spiller offline er ikke spillingen jevn.
Hyggelig
Det er første gang jeg spiller denne typen interaksjonsspill, og det er virkelig flott, inkludert skuespillerne som skildrer skuespillerne sine veldig bra og overgangene, lyssettingen og de perfekte kameravinklene. Alt er flott!
Fra trailerne ser det ut som et flott spill, et første i sitt slag. Jeg kjøpte fullversjonen, men dessverre fryser spillet alltid helt i begynnelsen, hver gang, så jeg har egentlig ikke fått prøvd det ut enda. Skulle disse feilene bli fikset, bør de være en topp 5 noensinne!
fryser i første kapittel fungerer ikke
Spillet var bra, men grunnen til at jeg ga det 2 stjerner er fordi spillet fryser hver neste scene som gjør at det ikke kan spilles, jeg ser fortsatt frem til nyere oppdateringer av spillet, forhåpentligvis fikser de dette problemet, men alt i alt det var en god opplevelse.
Fint skuespill og atmosfærisk kinematografi, men ikke mye mer enn det. Trenger FFW og replay alle scenealternativer. Lukk men ingen sigar.
Det har store blackouts, det er et bra spill, men må oppdateres
Stopper etter scene og spiller deretter på nytt! Jeg vil imidlertid kunne spille det, det ser bra ut! Rediger, stopper etter hver scene og får meg til å se den forrige på nytt. Stoppet også ved "få min datter"-scene og vil ikke gå forbi. Vennligst oppdater! Det virker som et bra spill, men så mange feil!
Vil ikke laste ned
Dette spillet var veldig unikt, i den forstand at 3 eller 4 gjennomspillinger var morsomt og med ny informasjon hver gang. Jeg likte å finne ut av historien, og likte å kunne samhandle med den. Min eneste klage er at selv etter de 4 gjennomspillingene som trengs for å se alt, var jeg fortsatt forvirret over historien. Det må være mer forklaring om hvem som er hvem, og hvorfor og mer bakhistorie om den hettekledde mannen.
Dette er superrrbbb!!! Jeg håper du har flere historier og forskjellige karakterer å spille! Verdt det.
For kort avslutning på 10 minutter
Det er fantastisk. En slik type historiefortelling gjennom en interaktiv form vil oppmuntre. Hatten av for utviklerne. Lag flere slike historier
Jeg likte ideen også, og til og med kvaliteten så ganske bra ut. Den fungerte imidlertid ikke bra på Android 8.0-nettbrettet mitt. Under nesten hver scene stoppet historien, så jeg måtte ta en pause og fortsette igjen.På dette tidspunktet startet hele scenen fra begynnelsen, så jeg ble tvunget til å se nesten hver scene to ganger. Jeg kan gi det et nytt forsøk så snart denne feilen er fikset. Et annet poeng jeg vil nevne: Den engelske synkroniseringen ble ikke gjort veldig bra. Men det er ikke noe å klage på...
Dette er flott! Jeg har aldri spilt en av disse før. Jeg har bare vært gjennom det to ganger.....og jeg lurer allerede på om dere har laget flere!!!!?!!!!Flott jobbet fem stjerner Og jeg vil anbefale dette spillet til alle og enhver!
Veldig bra interaktiv film!
She Sees Red - interaktif gerilim filmi Macera Oyunları eey
Fantastisk
Fantastisk historiespill jeg elsker det så mye
Virkelig flott interaktiv film med god historielinje. 4/5 fordi kort og problemer med video, feil med hopp (du hopper over video og etter noen sekunder starter den på nytt)
Jeg liker virkelig hvordan valgene faktisk betyr noe og påvirker historien