Post by gesttheafcidemo on Mar 13, 2022 3:25:11 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Armor Inspector - for WoT ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Armor Inspector - for WoT IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder øger mønter ▞▞▞
▞▞▞ Armor Inspector - for WoT 2022 version ▞▞▞
Hvorfor gjorde du dette, du ødelagde praktisk talt det hele. Det var meget bedre med de gamle versioner. Vend venligst tilbage til den gamle.
betalt indhold...hvorfor ikke bruge reklamer som andre apps???
Ret godt. Tak
Armor Inspector - for WoT Eszközök uvp
Elsker alt, bortset fra at når du prøver at bruge skudmekanik-mod'en, virker det ikke.
Ty for at skabe denne app, nu kan jeg sigte mod den svageste del af min fjende.
Det eneste, jeg ikke kan lide ved denne app, er, at du skal betale penge for at få adgang til kameraet for præmier og (denne gør mig mest vrede) tier 9-10 tech tree tanks
Godt, nu skal vi betale for grundlæggende funktionalitet. Godt jeg har den tidligere version sikkerhedskopieret. Adskilt fra markedet, får du ikke mine penge, slagger
Armor Inspector - for WoT Araçlar ubp
Hjælper med de svære at beskadige tanke, især i de højere niveauer
Tu Học Ngữ Pháp Tiếng Anh - Trò chơi vui nhộn ESL Giáo dục kmd
Den nye opdatering er skrald, det er bare nogle prangende nye grænseflader, der overkomplicerer tingene. Alt sammen for at de kan få dig til at betale for at se på de højere niveau tanke. Meget skuffet
Før opdateringen var det nemt at bruge, og du kunne analysere alle tanke, nu er høje niveauer låst, det er bare, dårligt.
Helt ærligt, så tror jeg, at denne app har en chance... Men at skulle betale for ALT er utroligt. Jeg vil bare gerne kunne se tankene... Jeg forstår godt, at folk skal tjene penge, men det er bare grusomt.Svært at bruge, menuer er meget rodede og slet ikke intuitive. Hvis du kan tyde koden er det sikkert en nyttig app.. :/
Patetisk app. De gør det gratis at installere, og så skal du betale penge for at bruge kameraet til tier 9-10 tanke. Lad være med at downloade, medmindre du har brug for info om lavere niveau tanks.
Fantastisk, men viste ikke penetrationsoplysninger på nexus 5 btw
Vil ikke bruge det mere...farvel
Armor Inspector - для WoT Инструменты znuk
Idk hvad man skal sige..det er for forfærdeligt
Appen plejede at være meget god, men nu er den forfærdelig på grund af den nye dumme opdatering
Alting kostede mig penge? Nej for helvede.
Fantastisk opdatering. Nu skal vi betale for det, der før var gratis. Hvorfor opkræve så forfærdelige priser, hvis der er en million andre apps, der er gratis og gør præcis det samme. Kom nu drenge, tro ikke, at I laver noget særligt eller anderledes.
Denne dumme app fik mig til at skrive min første anmeldelse i butikken efter 5 års brug. Udover det faktum, at appen er ENORM, kan du ikke engang bruge den, da Ui'et er forfærdeligt. Ingen beskrivelse på knappen, intet. Jeg vil vurdere lavere end 1 stjerne.
Du skal betale penge for at få de mest nyttige værktøjer, bare download vidensbase for hvad du ikke gav til at betale, og det er bedre
var en fantastisk app... var... af en eller anden grund besluttede de at ændre grænsefladen fuldstændig. Desværre er den nu næsten ubrugelig. Der er ingen etiketter, ikonerne er ikke tydelige. De umiddelbart genkendelige farvede landsflag er væk. vend venligst tilbage til den forrige grænseflade!
Jeg kan godt lide det. Der er en betalingsmur, men den er nyttig for de tilføjelser, du får, inklusive skudberegneren i forskellige vinkler og med forskellige tanke. Brugergrænsefladen kan være vanskelig i starten, men når du først forstår navigationen, bliver den nemmere at bruge. Jeg har brugt det meget mere, end jeg oprindeligt troede, jeg ville.
Hvorfor gik den i stykker
denne app var cool .. jeg skal betale for premium tanke? ok, jeg kan leve uden dem.. nu skulle jeg betale for hver høj-tier tank??? gå til dig selv
Ужасное и неудобное управление
Jeg elskede appen, var meget nyttig, i dag er dens historie på min telefon... Først så det nye design godt ud, men efter at jeg fandt ud af, at du skulle betale for niveau 8 og højere, blev jeg sur. Det ødelagde det totalt for mig, for jeg spiller kun på høje niveauer, og jeg ville elske at genopfriske min hukommelse, men nej, jeg ville have betalt for det... Jeg vil hellere tænde min pc og bruge en gratis online end denne...
Lidt svært at bruge og forstå nogle af kontrollerne og funktionerne. Men er uden tvivl den bedste wotb armor veiwer app
Held har brug for de andre tanke, der er nye i World of Tanks
Inden opdateringen var jeg rigtig glad for appen. Det gav mig endelig mulighed for at vide, hvordan jeg endelig kunne fjerne den modbydelige IS6. Men da de annoncerede 2.0, var jeg så glad, at jeg straks købte 1.5'erens fulde version og ventede spændt på 2.0. Så kom 2.0, jeg var så begejstret, at jeg straks åbnede appen og læste ikke patch-noterne, men efter jeg var færdig og læste patch-noterne, så jeg et stort onde - at betale for non premium 8-10; HVORFOR GRÅDIGHED HVORFOR
Dårlig .. meget dårlig ... efter installation må du ikke fjerne denne app kan ringe
Dårlig app tror ikke engang, at download beder om penge, hvis du vil se tankpanser fra forskellige vinkler. Hvis du ønsker gratis brug tanks.gg hjemmeside. Du er velkommen.
For meget plads!!!!!Øhh
Dem, der klager, er simpelthen billige... men for de interesserede, så prøv det. Det er alligevel gratis at downloade appen... og desuden, hvis du ikke kunne lide den, kan du til enhver tid afinstallere den. Så enkelt er det. Giv udvikleren en pause! Det er ikke sådan, at de tvang dig til at downloade og beholde appen på din enhed! Til udvikleren... mange tak!
Hej det er gratis! Indtil du prøver at bruge det. Så kostede det penge
Dårlig app, ingen vælg tankliste
Skorpion G pistol depress og elevation bug
Gå tilbage til det gamle design ny opdatering stinker
Jeg var nødt til at slette dette, efter jeg overførte alt til et SD-kort, og nu kan jeg ikke downloade det igen. Bortset fra dette er det lovligt blevet forbedret nu, hvor jeg ved, hvordan man navigerer i det.
Kan ikke åbne på Samsung s7
Jeg elsker det, fordi jeg vælger den kampvogn og pistol, jeg har, og jeg vælger, hvilke kampvogne, jeg møder, og virkelig har forbedret mit spil.
Jeg var helt vild med den gamle version og evnen til at vise og skjule besætning og moduler og se hvert stykke rustning og deres værdier. Denne nye version har et forfærdeligt menusystem og mangler mange af de gamle funktioner. Giv mig den gamle version tilbage, og den er 5-stjernet. Hvis ikke vil jeg søge andre steder.
Armor Inspector - for WoT Outils wbhe
Det er svært at bruge plus "hjælpen" er umulig at læse, fordi den er grå og lille
Du kan ikke annullere det freacking røntgenbillede eller hvilken som helst knap er på venstre side, kan du ordne det
Hvorfor låst kamera på høje niveauer? Stor homoseksuel
Dette er en fantastisk, hjælpsom app, men jeg håber virkelig, de tilføjer de nye japanske tunge tanke (Type 91, 95, O-I exp, O-I), da de er så generende. 9,5/10 ellers!
Jeg har over 2 GB ledig plads og en stabil forbindelse. Men jeg kan bare ikke downloade. Jeg kan dog downloade enhver anden app. Hvad sker der?
Det er en god app og meget praktisk, men jeg synes, at opdateringen er for forvirrende og muligvis ødelagt nogle dele af den.
Opdateringen ødelagde det. Den gamle version var bedre kan ikke læse noget og for forvirrende plus jeg skal betale for at se på tier 8'ere og opefter. Ja nej tak spild af tid
Titlen siger det hele
Var meget tilfreds med den gamle version. Har betalt for appen og kan nu ikke få adgang til de samme funktioner som før; for eksempel ingen Blitz-data. Meget utilfreds. Føles som en svindel!!